Wespen

Gisteren toen ik uit bed kwam had ik het idee dat er een dikke bromvlieg achter me aan kwam. Terwijl ik e-mail checkte kwam Rebeca een paar minuten later naar me toe, met de mededeling dat ze een gevaarlijke ontdekking had gedaan.

Uit een gat van ongeveer 1 cm groot in de kleerkast in onze slaapkamer kwamen wespen! Het was onmogelijk het gat te dichten, omdat er voortdurend nieuwe wespen uit bleven komen.

De wespen

De wespen

Na overleg met de huisbaas kwam de ongedierte bestrijding. De man had de zaak in een goed uur onder controle. Het zal echter zeker nog een aantal dagen duren voordat alle wespen uit het nest zijn. Hij heeft echter het gat gedicht en we kunnen weer met een gerust hart slapen.

Zoals je je kunt voorstellen zijn we dankbaar dat we het ontdekten voordat de wespen ons vonden!

Geef een reactie

