Dagen tellen

Het jaar 2008 komt nu bijna tot een eind. Dit is een moment waarop we terug kunnen kijken op het bijna voorbije jaar. Wij zijn dankbaar dat God ons geholpen heeft op moeilijke momenten. Hij was en is erbij.

Zonsondergang

Zonsondergang

Ook zijn we enorm dankbaar voor onze familie en vrienden in Nederland, hier in Australië en wereldwijd. We zijn dankbaar voor gezondheid en voor het mogen wonen in een mooi land als Australië.

We hebben gezien hoe we een schakeltje mogen zijn in dat grote raderwerk van God wereldwijd. We hopen dat jij dat ook zo ervaart. Allemaal mogen we ons deel spelen in dit concert dat wij het leven noemen.

Er was eens een man die Mozes heette. We lezen een lied van hem in de Psalmen in de Bijbel. In Psalm 90 lezen we van hem de volgende quote: “Leer ons zo onze dagen tellen, dat wij een wijs hart krijgen.” Dat is een goede raad. Vaak maak ik me druk over allerlei dagelijkse dingen die moeten gebeuren, maar vandaag mag ik de tijd nemen om terug te kijken op het afgelopen jaar. Ik mag God danken voor al het goede en ook mijn zorgen aan hem vertellen. Misschien ook een idee voor jou…

We wensen je een fijne dag toe zo aan het eind van het jaar.

One thought on “Dagen tellen

Geef een reactie

