Weblog Dominee Arie van der Veer

Dominee Arie van der Veer blogt tegenwoordig dagelijks op eo.nl. Het zijn inspirerende stukjes m.b.t. zijn dagelijks leven.

De bloggende ds. Van der Veer

De bloggende ds. Van der Veer

Zelf kan ik me nog herinneren dat hij tijdens een Ronduit-conferentie, het zal rond 1989 geweest zijn, op de Burght in Haamstede aanwezig was als spreker. Hij kwam toen al op me over als een bevlogen man.

Hij stond toen voor de taak van voorzitter van de EO. Hij heeft deze taak overgedragen, maar hij is inmiddels geworden tot een BN-er die een wegwijzer naar God is voor de mensen waarmee hij omgaat en die hem zien op TV.

Zijn blog is zeer de moeite waard en we wensen hem sterkte nu hij deze week voor bestraling naar het ziekenhuis moet. Bid je mee voor hem, zijn vrouw en zijn familie en vrienden?

One thought on “Weblog Dominee Arie van der Veer

  1. Ik heb genoten van de mooie uitzending over de kist.
    Wij zijn zelf katholiek maar gaan niet meer naar de kerk door mijn geringe mobiliteit maar iedere zondag genoot ik van de gesprekken die Ds Arie van de Veer had met de mensen.D. Arie van de Veer heeft mij veel meegegeven over de liefde van God
    Iedere zondag missen mijn man en ik Ds. Arie die uitzendingen waren prachtig en heel intensief met veel warmte en diepgang gebracht.
    Wij wensen hem veel sterkte met zijn gezondheid toe
    Wij bidden voor hem voor en voor zijn vrouw en kinderen
    Lieve groetjes jose en peter van Hellenberg Hubar

Geef een reactie

