Een rustige zomerdag op het werk

Eergisteren kreeg ik een boek opgestuurd van een vriend. Hij heeft het zelf geschreven en ik geniet ervan. Best vreemd want zoals je wellicht weet ben ik helemaal geen lezer, maar dit boek spreekt me aan. Het zal zeker nog even duren voor ik het uit heb, maar dan zal ik jullie er wat meer over vertellen.

Verder vandaag bezig met een binnengekomen CD met programma’s bij de radio en het vertalen en in elkaar zetten van een Power Point over ons werk hier. Dit i.v.m. ons verlof in oktober. M’n baas is goed in het maken van PPs en heeft me de belangrijkste dingen uitgelegd. Het vertalen naar het Nederlands vind ik best gaaf om te doen!

Morgen schrijven we weer het nieuwe artikel (onze nieuwsbrief) voor in het februari nummer van Zending en Gemeente. Voor de rest is het hier rustig en met 20 graden is het een heerlijke zomerdag!

Een groet van ons en tot morgen maar weer.

Geef een reactie

