Nieuw radioprogramma

Vandaag gaan de microfoons open voor interviews

Vandaag gaan de microfoons open voor interviews

Vandaag gaan de microfoons open en is het tijd voor iets nieuws: interviews in het Engels. ‘k Hoop voldoende mensen te vinden voor m’n programma. Er is hier een tv-station dat als thema heeft “zes miljard verhalen”. Ik geloof daar in. Ieder mens heeft zijn verhaal! Ik hoop dat het me lukt die verhalen naar boven te krijgen in de studio voor uitzending op de radio. De eerste serie wil ik ruim van te voren opnemen.

Een voorbeeld voor mij als het gaat om goede interviews is het instituut van het Marathoninterview van de VPRO. Ongelooflijk wat er in drie uur zoal niet de revue passeert… Mijn interviews worden wel aanmerkelijk korter dan dat.

Best spannend allemaal, maar ik hou van het produceren van radio-programma’s en zie uit naar de afwisseling die het me zal brengen in mijn dagelijks werk als programmeur van onze vooraf opgenomen uitzendingen bij HCJB.

Dus af en toe hoop ik jullie wat te vertellen over de verschillende mensen die ik op deze manier ontmoet. Graag jullie gebed voor deze nieuwe uitdaging die voor ons ligt.

——————————————

Update: M’n interview met John & Mary vanochtend is prima verlopen. Nu nog editen.

One thought on “Nieuw radioprogramma

  1. daadkracht schreef:

    Dag Gerard,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Ik heb het een beetje laten versloffen, maar pak het nu weer op, kijk maar even, er staat een nieuwe op en er volgen er meer.
    Leuk om jouw verhalen hier te lezen!

    Groetjes,

    Marieke Slagter

Geef een reactie

