Nieuw uitzendschema

Uitzendschema vanaf eind maart

Uitzendschema vanaf eind maart

Vanmiddag kreeg ik van de Programma-directeur het nieuwe uitzendschema.

Dit houdt in dat een aantal radio-frequenties veranderen en er twee programma’s bijkomen.

Voor mij, Gerard, betekent het onder andere dat ik het computerprogramma wat de uitzendingen verzorgd moet aanpassen. Dit is een precies werk, maar gelukkig controleert mijn baas Peter mijn werk. Het levert me de komende maand in ieder geval heel wat extra werk op.

We werken met een vijf-wekelijks schema, waardoor we radio-programma’s vijf weken van te voren in de computer kunnen zetten (als ze al uitzendklaar zijn).

Eric Skattebo (r) met zijn eerste gasten

Eric Skattebo (r) met zijn eerste gasten

Eric Skattebo, is een bevriende zendeling van ons die betrokken is als radio-producer bij Agape Australië. Hij verzorgt een nieuw gezamenlijk radio-programma van HCJB en Agape Australië voor het nieuwe uitzendschema. Het programma heet: “Marriage & Family Life” (“Huwelijk en leven als familie”) en het heeft als doel relaties te helpen verbeteren. Het wordt opgenomen in de studios van HCJB . Het is een voorrecht een nieuw programma te kunnen uitzenden wat bij HCJB gemaakt wordt door deze bevlogen radio-producer.

Geef een reactie

