Reformatorisch Dagblad Digitaal

Sinds afgelopen week hebben we een proef-abonnement op het Reformatorisch Dagblad; de digitale versie wel te verstaan. We kregen dit aangeboden door vanuit het buitenland de website van het Reformatorisch Dagblad (’s zondags dicht) te bezoeken.

Zo ver van Nederland verwijderd is het bijzonder de krant te kunnen lezen. De uitgebreide achtergrondartikelen zijn heel boeiend en interessant. ’t Is wel jammer dat ik er op zondag geen toegang toe heb, omdat de website inderdaad op zondag gesloten is. Wat me verder opvalt in deze eerste week, is dat je ook niet kunt doorklikken op links zoals je dat op internet gewend bent. Je bent beperkt tot de inhoud van de krant.

Reformatorisch Dagblad

Reformatorisch Dagblad

Voordeel is wel dat je toegang hebt tot alle oude nummers van de voorbije vier weken. Ook kun je hem op zoektermen doorzoeken, wat heel handig is. Zo had ik zo de artikelen te pakken die over zending gingen in de afgelopen maand.

Zoals gezegd vind ik het jammer, dat ik nu, terwijl ik dit schrijf, geen toegang heb tot de krant. Ik zou graag, net als mijn familie in Nederland vroeger, die ook behoorde tot het Reformatorisch volksdeel, de krant graag op zondagmiddag lezen. Verder ben ik heel tevreden met dit gratis digitale proef-abonnement. De diepgang en de brede onderwerpen in de achtergrondartikelen vind ik zeer de moeite waard!

Geef een reactie

