Firefox: alternatief voor IE

Goed alternatief voor Internet Explorer

Goed alternatief voor Internet Explorer

Met internet-browser Internet Explorer nog altijd overtuigend op nummer 1, dacht ik pas: Het lijkt me goed een blog te wijden aan internet-browser Mozilla Firefox.

Als je vind dat Internet Explorer te traag werkt, of je problemen geeft, dan kan ik je echt aanraden het gratis Firefox hier te downloaden. Firefox is trouwens heel alert op virussen en aanvallen van niet te vertrouwen websites. Ik gebruik Firefox alweer zo’n vier jaar, en naar volle tevredenheid.

Mozilla Firefox is eenvoudig en snel te downloaden en te installeren en je kunt er alles mee doen wat je gewend bent te doen in Internet Explorer.

Kortom: als je, om wat voor reden dan ook, niet tevreden bent met de prestaties van Internet Explorer, overweeg dan eens Firefox te installeren. Je kunt ze naast elkaar gebruiken, en ik denk dat je snel het verschil zult merken.

Geef een reactie

