Tip: Gebruik onze Flickr foto’s

Klik hier om naar onze foto's te gaan

Klik hier om naar onze foto's te gaan

Iedereen dat wil kan een foto van ons uitzoeken in Flickr om te gebruiken op een website of blog, zolang je (cc) Gerard’s World vermeld, linkt naar de foto en de foto niet bewerkt. Onlangs werd er trouwens nog gebruik gemaakt van onze foto’s door Joop.nl en RNW.nl.

Zolang je er maar geen geld mee verdient is het gebruik van onze Flickr-foto’s toegestaan en gratis. Je vind ons hier.

Aan de linkerkant van dit blog kun je onze laatste foto’s op Flickr vinden… misschien heb je er wat aan!

2 thoughts on “Tip: Gebruik onze Flickr foto’s

  1. Hoi luitjes!
    Ik heb de serie van “Aireys Inlet” bekeken en wat zitten daar juweeltjes tussen! Als ik dat zie dan kan ik me helemaal voorstellen dat een Zeeuw dáár naar toe wil!

    En ik zal de vrijheid voor het gebruik van een foto zeker nemen!

    Groet en zegen!
    Rob

Geef een reactie

