Weebly: Bouw je gratis website

Heb je weleeens overwogen of geprobeerd zelf een website te bouwen? Ik heb het verschillende keren geprobeerd. Maar uiteindelijk vind ik het te ingewikkeld om me in alle coderingen te verdiepen.

Hetzelfde is me trouwens overkomen met blogs, maar ik ben nu al bijna anderhalf jaar een regelmatige blogger hier op WordPress.

Onlangs kwam ik achter webservice Weebly die je gratis je eigen website laat bouwen. Het is heel eenvoudig en je hebt geen kennis nodig over de codering van websites. Je kunt alle elementen verslepen en neerzetten (ook wel drag & drop genaamd). Persoonlijk denk ik dat Weebly een goed voorbeeld is van hoe de toekomst van het website-bouwen er uitziet. Ik ben namelijk van mening dat uiteindelijk het gewone volk niet echt geïnteresseerd is in de codering die er voor zorgt dat je website werkt.

In plaats van verder uit te leggen hoe één en ander werkt, nodig ik je uit onze Engelstalige website op Weebly te bekijken. Als je, net als ons, probeert geld uit te sparen en een eigen website wil, overweeg dan een webdienst als Weebly.com. Ze hebben trouwens ook een betaalde versie met extras, die je tevens in staat stelt je eigen website-adres te hebben. Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt…

Geef een reactie

