Mission 2010 in Amsterdam

Het was tijdens Mission 87 (eind 1986) dat ik, Gerard, door God geroepen werd voor zending. Die roeping volg ik, inmiddels samen met mijn vrouw Rebeca, sinds die tijd.

Dat zendingsavontuur waar God me voor uitnodigde heeft me inmiddels al op veel plaatsen gebracht: Roemenië, Hawaii, Suriname, Guatemala, Costa Rica, Aruba en inmiddels sinds 2007 Australië.

Ik heb vooral veel gewerkt en geleerd bij radiostations. Ik weet niet waar jouw passie ligt, maar ook voor jou is er plaats in zending, voor de korte of langere termijn.

Als je het idee hebt dat dit iets voor je is, overweeg dan naar Mission 2010 in Amsterdam te gaan, de moeite waard, het kan je leven een nieuwe wending geven! Het gebeuren vindt plaats op 28, 29 en 30 december 2010. De website voor meer informatie is: mission2010.nl

Geef een reactie

