De app van 2010: Dropbox

Dropbox werkt onder andere op je Android Mobieltje Foto: (CC) Ben Harrison, Flickr

‘k Heb het hier al eerder over Dropbox gehad. Dat was vorig jaar toen ik me ervoor aanmelde.

Voor mij is het de beste gratis software die ik in 2010 leerde kennen.

Allerhande bestanden zijn er in de Dropbox op te slaan en bereikbaar, wat er ook gebeurd.

Voor het opslaan van bestanden raad ik het dan ook aan als het beste computer-programma van 2010. Het werkt op al je apparaten die je gebruikt om op het internet te komen en eenmaal in de Dropbox kun je belangrijke files overal bereiken waar je toegang tot internet hebt.

Dit wil je wellicht ook lezen:

Dropbox: Gratis opslag op internet

2 thoughts on “De app van 2010: Dropbox

  1. Jorris schreef:

    Eens, een prima applicatie.

    Mijn topper is Evernote: hier kun je ook alles opslaan en tevens indelen in notebooks, voorzien van tags en (de grootste kracht) doorzoeken via een zoekfunctie (vindt ook gescande teksten e.d.). Via website of speciale apps voor Mac, PC, mobiel.

    Ik sla er alles op wat je kunt bedenken: notities, scans van administratieve rompslomp, bladmuziek, foto’s, te declareren bonnetjes, garantiebewijzen, bezochte webpagina’s die ik wil bewaren, ideeën, mp3’s; je kunt het zo gek niet bedenken.

    http://www.evernote.com

    (Nee, ik heb geen aandelen)

Geef een reactie

