Alweer mei!

Gerard op Koninginnedag 1973

Inmiddels is het alweer 1 mei en dus tijd voor een update. Ik heb het reuze naar m’n zin bij LightFM het meest positieve en christelijke radiostation van Melbourne.

Bijzonder hoe ik nu als zendeling mijn ervaring met sociale media, radio, computers en internet kan gebruiken.

Dagelijks werk ik met mijn collega’s aan het updaten van de website en het schrijven van artikelen over programma’s of activiteiten van de radio. We larderen dit met radiofragmenten, foto’s, video en af en toe eigen interviews.

We zullen jullie op de hoogte houden! Zo halfverwege mei schrijven we weer een artikel voor het blad Zending en Gemeente en voor die tijd komt er weer een nieuwe gebedsbrief.

Geef een reactie

