Keith Green concert in Goes

Martin als Keith op z'n nieuwste CD

Aanstaande zaterdag treedt Martin Brand op in het Goese Lyceum met door hem hertaalde liedjes van Keith Green (Engelstalige link).

Voor mij is de muziek van Keith een enorme bemoediging geweeest vanaf het moment dat ik wist dat Jezus wilde dat ik als uit geloof levende zendeling aan de slag zou gaan.

De rest is geschiedenis zoals ze zeggen en ik leef nog steeds deze door God gegeven droom als zendeling, nu alweer twaalf jaar samen met mijn lieve vrouw Rebeca.

We raden je aan naar Martin’s concert te gaan, in Goes of elders in Nederland. Weet dat de boodschap de potentie heeft je leven een andere wending te geven…

Geef een reactie

