2012: Vol vertrouwen de toekomst tegemoet!

Vertrouw op God

“Wij weten dat voor wie God liefhebben, voor wie volgens zijn voornemen geroepen zijn, alles bijdraagt aan het goede.” Romeinen 8:28 (NBV)

Het nieuwe jaar is begonnen. ’t Is het begin van een nieuw Olympisch jaar, een schrikkeljaar en voor een aantal

het begin van een jaar waarin ze een persoonlijke relatie met God zullen leren kennen en ontwikkelen.

Maar wat doe ik, die Jezus al jaren ken? Mijn verlangen is dichter aan Gods hart te zijn en Hem te vertrouwen, elke dag opnieuw. Dit zal me niet altijd meevallen, want ik weet graag wat me te wachten staat. Maar zoals bovenstaande tekst aangeeft, mag ik God vertrouwen, dat Hij zijn plan met mij uitwerkt.

Voor 2012 wensen we jullie Gods rijke zegen, Hij gaat voor ons uit en bereidt de weg. (Efeze 2:10)

Geef een reactie

