Plotse nieuwe uitdaging!

Inmiddels ben ik alweer ruim een jaar aan de slag als web-coordinator bij wat inmiddels LightMelbourne heet. LightMelbourne, want naast LightFM (een mix tussen christelijke en Top 40 muziek) beschikken we sinds 1 december 2011 ook over LightDigital (100% christelijke muziek en programma’s).

Op de laatste dag van mei werd ik benaderd door de man die beide stations overziet, Burns. Hij vertelde me dat ze, met het onverwachte vertrek van MJ, de Operations Manager van LightDigital, op zoek waren naar een opvolger, en er werd, naast anderen aan mij gedacht voor deze rol.

Eind vorige week kreeg ik te horen dat ik de gelukkige ben, en dus verdeel ik deze en volgende week mijn energie tussen het webteam en LightDigital. En daarna ben ik als Operations Manager van LightDigital verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van dit 24/7 christelijk radiostation voor Melbourne. Een mooie nieuwe uitdaging dus. Het getalenteerde team van LightFM zal me in deze taak helpen bij het realiseren van een en ander.

Rebeca en ik zijn God en LightMelbourne dankbaar voor dit nieuwe geloofsavontuur in ons leven als zendeling. We hopen meer mensen bij LightDigital te betrekken en dat velen in Melbourne dit nieuwe station zullen ontdekken en zullen worden versterkt in hun geloof.

Mooie bijkomstigheid – omdat ik nu eenmaal van nieuwe technieken houdt – is dat digitale radio nieuw is. Zo nieuw zelfs dat de Publieke Omroep in Nederland momenteel, volgens Wikipedia de enige is die digitale radio uitzendt.

Geef een reactie

