Sociale media in 2013: Minder is meer

google_plus_logoHet werd mij een beetje teveel, alle sociale netwerken heb ik wel geprobeerd in de voorbije vijf jaar. Maar aan het eind van 2012 heb ik besloten alleen nog een beperkt aantal te blijven gebruiken, dat zijn:

Google+
Twitter
WordPress
Skype
Flickr

Inderdaad zie je zelfs Facebook daar niet meer bij staan, ook daar heb ik afscheid van genomen, zoals ik eerder al liet weten.

Gisteravond hadden we trouwens een fijne Hangout samen met 7 goede vrienden in Nederland – via Google+ – da’s me nooit gelukt op Facebook.

Persoonlijk ga ik ervan uit dat 2013 het jaar wordt waarin Google+ doorbreekt.

In het Nederlands kun je hier een prima artikel vinden over Google+ en ook kun je tijdelijk een gratis boek over Google+ downloaden in het Engels.

Blijf gerust op Facebook, maar ik moedig je aan Google+ ook een kans te geven.

Geef een reactie

