Mijn takenlijst

BureauIk heb zo m’n eigen manier van het noteren van dingen die ik moet doen op m’n werk.

Ik gebruik hiervoor kladpapier. Ik snij gekopieerde A4-tjes in vieren en noteer dan van alles op ze.

Daarna plak ik deze briefjes met Blu Tack op de muur naast m’n bureau, tot ik ze afgehandeld heb, en daarna gaan ze in de papierbak.

Het is voor mij een hele effectieve manier, en het zorgt ervoor dat ik niet snel iets vergeet, want als ik me iets herinner wat ik moet doen, schrijf ik het gelijk op zo’n briefje.

En als het iets voor thuis is, steek ik het briefje in m’n broekzak.

Dit werkt prima voor mij.

Geef een reactie

