Just.Me-app gebruikt je mobiele netwerk


justmeWe kunnen allemaal zien hoe belangrijk mobiel internet is en wordt.

Onlangs werd ik uitgenodigd voor de beta van ‘Just.me‘ (zie video in het Engels), een nieuwe alles-in-één app. De app maakt gebruik van de ‘cloud’ en de mogelijkheden die de iPhone en Android Phones bieden. (Just.me copiëert trouwens niet de adressen van je iPhone 🙂

Ik hou altijd enorm van nieuwe apps. Dus ik zie er ook naar uit hoe deze app zich zal ontwikkelen. Het zal overigens nog wel even zal duren voor Just.me uit de beta-versie is, want hij wordt stapje voor stapje ontwikkelt.

Persoonlijk geloof ik dat Facebook uiteindelijk verbeterd zal worden door een andere app. Dit is zeker een mogelijke concurrent!

Je kunt je hier opgeven voor de gratis beta voor als je een iPhone of Android hebt.

PS: Op de Just.me blog vind je onder andere interviews (in het Engels) met de man achter Just.me, Keith Teare.

Geef een reactie

