Aan het begin van 2015…

Screen Shot 2015-01-01 at 8.32.46 pmLeer ons zo onze dagen te tellen
dat wijsheid ons hart vervult.
Psalm 90:12 (NBV)

Wat bijzonder dat we 365 nieuwe dagen krijgen om te vullen!

Dit jaar is het mijn verlangen om me meer dan ik gewend ben in de Bijbel te verdiepen en te zien wat God daarin tot mij te zeggen heeft.

Het is het Woord van God, is ook in 2015 nog heel actueel. Er staan heel veel voorbeelden in die ons kunnen helpen bij het leven van alledag.

Ik hoop dat, wanneer we in de Bijbel lezen, God naar jou en mij toekomt, en door Zijn Geest tot ons spreekt. Hij heeft woorden van hoop, bemoediging, vermaning en troost.

God verlangt ernaar ons een hoopvolle toekomst te geven.

Ontvang een hartelijke nieuwjaarsgroet vanuit Melbourne!

Geef een reactie

