Winterse hobby

't Is echt winter hier in Melbourne op 't moment. Wat ik mooi vindt aan dit jaargetijde is dat je thuis gezelligheid kan creëren en genieten van huiselijke hobbies.

Zo ben ik momenteel bezig met het lezen van Geert Mak's inzichtelijke meesterwerk 'De eeuw van mijn vader'. In mijn geval is dat eigenlijk de eeuw van mijn opa 😉

Door het lezen van dit boek – op de kop getikt op de Markt in Middelburg voor €5 in mei – krijg ik een veel duidelijker beeld van het land en de cultuur waarin ik ben opgegroeid!

Geef een reactie

