Video

Donderdag: Muziekdag

De donderdag gebruik ik meestal om nieuwe muziek toe te voegen aan de LightDigital playlist.

In mijn speuren naar nieuwe muziek kwam ik vandaag een bijzonder nieuw nummer tegen van rapper Lecrae en Tori Kelly:

Wellicht is dit nummer, 'I'll Find You', wat te heftig om toe te voegen aan onze gewone programmering, maar ik word altijd blij van gelovige artiesten die worden opgepikt door grote platenmaatschappijen, zoals in dit geval Sony Music.

Dit nummer komt op me over als een soort moderne Psalm. Het nummer roept ons op te blijven vertrouwen op God, ook als het leven tegenzit en hulp ver weg lijkt, God weet ons te vinden!

Geef een reactie

