Podcast fan

Je kan gerust zeggen dat ik een fan van podcasts ben.

Vooral op weg naar m'n werk luister ik vaak naar podcasts. Vaak Engelstalige, in het Nederlands taalgebied verschijnen ze helaas vaak maar sporadisch, met uitzondering van de diverse omroepen.

Er zijn heel wat podcast apps, waarmee je podcasts kunt vinden en beluisteren. Voor Apple is er de gratis Overcast app, mijn favoriet. Ook is er de bekendere gratis Stitcher app, die ook op Android draait.

Mijn hoop is dat er meer Nederlandstalige podcasts komen. Het maken van podcasts wordt in ieder geval steeds eenvoudiger.

Als je een aanvulling hebt op deze blogpost hoor ik het graag!

Geef een reactie

